Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Desatero důvodů, proč muži chodí na pivo

Doběhl jsem tramvaj s vypětím veškerých sil. Další by jela až za pět minut. Byl bych blbej, kdybych si tuhle nechal ujet. L. mi psal, že už sedí u Tučků. Bylo pět hodin dvacet tři minut. Sraz jsme měli v půl sedmé. Také jsem chtěl být namístě dřív, ale bohužel budu tam slabou půl hodinku před oficiálním zahájením „pití piva“. V tramvaji bylo narváno a já musel stát. Cítil jsem opět zvláštní bublání v břiše a lechtání v podbřišku.

Pokaždé, když jdu na pivo, mě přepadnou střevní potíže. Musím prostě několikrát za den. Vše se zlepší až ve chvíli, kdy se napiji lahodného moku. Nevím, čím to je. Ostatní se mi vždy smějou, ale já tomu neumím poručit. Holt něco mě na to pivo táhne tak, že jsem nervózní, abych to stihl (proto jdu na pivo raději o hodinu dřív). Máma vždycky říkala:  „Kam spěcháš? Aby ses z těch kamarádů neposral.“  Je to tady. Nepřepadá mě to však jen kvůli kamarádům ale kvůli celkové atmosféře a vidiny dobře stráveného večera. Zvláštní je také chůze nebo spíše rychlost chůze do restauračního zařízení. Když vyjdu z bytu, jdu z lehka (z lehka dle možností střevních potíží) a z vesela. Čím blíže jsem vytouženému místu, tím rychleji se pohybuji. Šlo by z toho udělat i matematické vyjádření ale museli bychom uvažovat ideální počasí, ideální zdraví, ideální náladu a ideální hospodu. Snad jen ta ideální hospoda se dá najít. Když jsem došel ke vchodu, zrychlil jsem na rychlost světla (nebo spíš zvuku jelikož vevnitř jsem byl rychleji, než to stačila oznámit rolnička na dveřích a hlavně ani jsem si neobjednal a pivo jsem měl na stole). Usedl jsem, napil se a najednou mě polil pocit vítěze, pocit zázračně vyléčeného a pocit nesmrtelnosti (to po pár hodinách s L. určitě přejde). Večer proběhl už ani nevím jak. Vím jen, že jsem měl dobrý pocit i přes to že na mě obsluha nahoře bez svým darem vylila pivo, při zapisování osmého kousku.

Tudíž na základě dlouholetého výzkumu a vlastního sebeobětování se, jsem narazil na následující vědeckou tezi. Důkaz místo slibů

Výsledek bádání aneb desatero důvodů, proč muži chodí do hospod.

1)Uniknou před každodenním stereotypem práce, školy, rodinného života. (Né že by byl rodinný život špatný to ani za mák)

2)Vyléčí polovinu, ze svých za celý týden posbíraných nemocí

3)Zaženou chuť na sebevraždu či vraždu nadřízeného

4) Spraví si chuť po delším pití minerální vody

5)Konečně se dozví opravdové zprávy a né ty, které čte dennodenně v novinách. A dozví se pravdu o všem a všude.

6)Splatí dluh svému chlebodárci (státu) ve formě spotřební daně na pivu a kořalce

7)Vymění si s přáteli cenné rady ohledně žen, automobilů a sportu

8)Můžou realizovat potrhlé nápady, které by v práci znamenaly výpověď a doma pár facek

9)Chodí tam také proto, aby se další den pořádně vyspali

10) Pivo je prostě pivo.

Autor: Eduard Málek | pátek 10.12.2010 10:28 | karma článku: 28,58 | přečteno: 5431x
  • Další články autora

Eduard Málek

Slavík+Ortel vs. veřejný prostor

Co o nás vlastně říká kauza Ortel? Čím je zapříčiněna a proč způsobuje tolik povyku? Opravdu si zaslouží výhra kapely původně lokálního významu a soutěž, která již dávno ztratila svou hodnotu takový zájem.

29.11.2016 v 13:39 | Karma: 13,20 | Přečteno: 875x | Diskuse| Kultura

Eduard Málek

Vazalové strachu

Hledal jsem nějaký pěkný termín, který by trefně pojmenoval hořkou atmosféru posledních let. Zejména pak posledních měsíců těchto let.

5.4.2016 v 12:13 | Karma: 16,44 | Přečteno: 2076x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

hoaxy, propaganda aneb multilevel-marketing v praxi

Chceme až příliš měnit svět. Chceme být slyšet a mít vliv. Je jedno kam a jakým směrem svět nasměřujeme. Základ je, že to uděláme my a všichni to o nás budou vědět.

17.2.2016 v 14:29 | Karma: 12,65 | Přečteno: 980x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Imigranti a šibenice aneb maloměstem napříč

Trend poslední doby. Imigrantská vlna. Hordy barbarů se ženou na naši kulturně vyspělou Evropu a co víc, dokonce si dovolují požadovat azyl v naší vysoce civilizované zemi.

2.7.2015 v 10:30 | Karma: 20,59 | Přečteno: 2494x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

25 let poté, občanská společnost aneb nálada na bodu mrazu

25 let uplynulo od sametové revoluce a lidé se ohlížejí zpět. Sumarizují, co se povedlo a nepovedlo. Uplynulé čtvrtstoletí honorují i na něj nadávají. Pro někoho je to část života, pro někoho celý život, pro někoho pár let. Někdo zažil více před oním rokem 89, někdo méně. Jedno však máme všichni společné. Je to možnost mít svůj názor a veřejně ho v jakékoliv formě vyslovit (to jaké reakce vyvolá a jaké bude mít důsledky, je již druhá věc a je také znakem svobody). Někdo namítá, že žijeme v době plné nesvobody a lži a velkého podvodu a jiní tvrdí, že žijeme v plně svobodné společnosti.

18.11.2014 v 10:00 | Karma: 14,04 | Přečteno: 841x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1124x
Víš jak.