Eduard Málek

Víš jak.
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1124x

Eduard Málek

Nové dny a roky, básně a starosti aneb změna je život

Tak po pár letech jsem se rozhodl napsat zase něco do Nessie blogu. Byť to třeba nebude nikdo číst, za pár let si to rád přečtu já.

9.6.2014 v 9:00 | Karma: 5,62 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní

Eduard Málek

Otevřený dopis pro ježíška a slib,že nebudu psát o ranních zprávách

Ráno jak má být. Noc byla chladná. Já spal dobře ale přítelkyně ne. Nessie překvapivě opět spala jak zabitá. Mám problémy jí po ránu vůbec vzbudit. Klasika, káva, oblíknout se a jdeme na věc. V televizi neříkali žádnou novinu. Mě i Nessie bylo jasné, že vláda nepadne. Na rozdíl od vlády napadl opět další sníh. A napadla mě i myšlenka, že nebudu do nového roku psát nic o ranních zprávách.

22.12.2010 v 8:57 | Karma: 8,72 | Přečteno: 938x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Nessie na hrad!!!!

Dnešní noc byla o něco lepší než ta minulá ovšem s blížícími se Vánocemi a hlavně s blížícím se stěhováním se spí nějak tak hůře. Tak to alespoň pociťuji já. Nessie je gaučák, takže kam jde gauč, tam jde. Nessie. Po neblahém probuzení a započetím popíjení kávy jsem při zapnuté televizi připravoval oblečení na další den. Něco teplého na sebe. V televizi se opět točilo vše kolem hlasování o důvěře vlády a tajení jedné politické strany.

21.12.2010 v 9:34 | Karma: 9,63 | Přečteno: 821x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

O důvěře,nespokojenosti aneb exodus znovu na zemi.

Po probdělé noci, plné převalování se a okřikování zvěřince jsem se vykopal z postele. Noc byla příšerná. Nessie chrápala a vydávala zvuk jak dřevorubec. Wallyna, což je zakrslý králík, demolovala vybavení svého příbytku. Přes to všechno jsem ráno vstal. Udělal si kávu a pustil zprávy. Nessie byla ráda, jelikož na rozdíl ode mě se vyspala do růžova. Koukali jsme na TV (resp. Nessie koukala, já se rozkoukával). „Děkujeme, odcházíme.“

20.12.2010 v 9:26 | Karma: 11,94 | Přečteno: 790x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Státní rozpočet, drahé granule a Šampańské s kaviárem.

Ráno bylo opět mrazivé. Již jen pomyšlení, že budu muset do té zimy, mě zchladilo. Nessie byla nějaká rozdováděná. Nechápu. Asi se ven těší. Po kávě a zprávách, ve kterých mimo jiné zaznělo, že dnes poslanci schválí rozpočet na příští rok, jdeme ven. Nessie se těšila tak, že jsem jí pomalu nemohl nasadit kšíry. Běžela ještě k misce dožrat zbytek granulí.

15.12.2010 v 10:18 | Karma: 13,76 | Přečteno: 846x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Ilumináti,akvaristi aneb co wikileaks ví a nebojí se to říci?

Probudil jsem se do brzkého rána. Od té doby jsem již nezabral. Nessie chrápala, přičemž vydávala zvuk jak dřevorubec s elektrickou pilou. Přemýšlel jsem o všem možné. Bylo to zvláštní at jsem pomyslel na cokoli, během tří sekund jsem byl opět v lese na mezi a kolem mě padající stromy pod nátlakem motorových pil. Nějak jsem to takto přečkal do zazvonění budíku.

14.12.2010 v 8:48 | Karma: 7,44 | Přečteno: 890x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Vánoce aneb svátky chaosu a nervů.

Pondělní rána jsou snad nejvíc nenáviděná rána. Deprese z rychle odšuměného víkendu a také z celého týdnu před sebou. Každopádně, vstávat se musí. Panička koupila Nessie nový svetr, tudíž místo toho, abych sledoval zprávy, jsem velkou část rána nandával tento pletenec Nessie na tělo.

13.12.2010 v 9:33 | Karma: 8,92 | Přečteno: 825x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Jásir,Barack a jak že se jmenuje ten z Číny? Nobelova cena v praxi.

Dnes ráno, jsme po delší době vstali bez problémů. Šel jsem pohladit Nessie. Seděla zase tím svým člověčím posedem (jak říkáme „na kámoše“). Pozdravil sem jí a sedl si k ní. Objala mě jak člověk. Packy mi dala okolo krku. To člověka potěší. Stejně jako když máte doma teplo a někoho, s kým to teplo sdílet. Zapnul jsem TV a uvařil si kávu. Ve zprávách běželo cosi o Nobelově ceně míru. Osobně bych jí udělil Nessie, jelikož zažehná všechny domácí hádky. Stačí pohled na tu přiblblou tvář a smutné oči a veškerý žár bitvy je pryč. Nessie nikdy nebyla zavřená ve vězení (jednou se omylem sama zavřela na 6 hodin do předsíně), nikdy nepodepsala žádnou chartu. Nenosí ani šátek palestinského typu ani nepíše absurdní dramata. O mír se však postarat dovede.

10.12.2010 v 9:22 | Karma: 10,60 | Přečteno: 731x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

O bezhlavém spěchu, o lidech co spěchají a o exrementech na svetru.

„Vstávej, vstávej, zaspali jsme“ budila mě přítelkyně. Já, ještě se zavřenýma očima jsem doufal, že se jedná o nejapný žert a že je ještě noc. Otevřel jsem oči, načež mě ozářilo světlo z venku. Byl den. To se mi stává pouze o víkendech, kdy po bujarých večírcích vstávám později.

9.12.2010 v 9:48 | Karma: 8,95 | Přečteno: 884x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Peace, snow man aneb vzpomínka na brouka

Dnes jsem netrpěl paranoiou já ale má přítelkyně. V noci se několikrát vzbudila s tím, že je již čas vstávat. V noci mě také budila neustále tekutiny doplňující Nessie. Přes to všechno nebylo probuzení nijak zvlášť náročné.

8.12.2010 v 9:40 | Karma: 5,92 | Přečteno: 565x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Viva la haf revolution

Dnes v noci mě přepadl záchvat paranoii a vzburcoval jsem domácnost v půl čtvrté ráno, že jsme zaspali. Prostě jsem si nějak vsugeroval jiný čas. Všichni mě ignorovali a za pochybných zvuků mi dávali najevo svou oddanost nočnímu oddechu

7.12.2010 v 8:34 | Karma: 9,25 | Přečteno: 2290x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Domov, sladký domov

Dnešní ráno bylo opravdu zbrklé. Klasika. Vsát do tmy a do zimy. To už mě nepřekvapuje. Pití kávy a snídání. Vše šlo dle mého ranního plánu. Až do doby, kdy jsem chtěl Nessie vzít ven. Po náročném víkendu si však usmyslela, že její dnešní program bude spočívat ve válení se

7.12.2010 v 4:14 | Karma: 4,24 | Přečteno: 313x | Diskuse| Ostatní

Eduard Málek

Bitva tří císařů na lyžích

Po ránu je tma. Začíná čas života ve stínu. Tma pokryje naše životy a my lidé pracovití, budeme čekat na světlo jak na naději. Začal jsem dosti z temna ale nálada je taková. Do práce chodíme za tmy a z práce zase

7.12.2010 v 1:51 | Karma: 4,18 | Přečteno: 294x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Louže v domě a mrtvý firmy

Další zmrzlé ráno. Nikdy se mi do té zimy vstávat nechce. Nikomu z naší domácnost. Ani Nessie není výjimkou. Po noci proochroptěné a propčíkané, kterou zažila kvůli její rýmě, se na mě podívala jak na krále bláznů, když sem jí ráno zdravil. Okno bylo zamrzlé, tudíž jsem se nemohl podívat, jak to tam vypadá. Ve zprávách mluvili o jedenácti umrzlých lidech. To je slušná bilance.

7.12.2010 v 0:39 | Karma: 4,32 | Přečteno: 344x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Do práce!

Krok za krokem se pomalu vzpamatováváme z té změny počasí. Už si zvykám na vstávání do mrazu a tahání Nessie z pelechu (z nového gauče).Klasicky káva, ovesné vločky, zapnout zprávy. Dnes bylo na můj vkus velmi málo hlášených nehod. Demonstrace proti Pražské koalici ze včerejška proběhla prý tak nějak neúspěšně. Nessie si všimla našeho bývalého prezidenta

6.12.2010 v 23:10 | Karma: 4,18 | Přečteno: 294x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

Sníh, sníh, všude samej sníh

Tak nám začalo sněžit. Pro Nessie bylo venčení tento týden prvním kontaktem se sněhem. Bál jsem se toho víc. Bylo to celkem úspěšné seznámení. Po té co jsem se ráno vzbudil, udělal si kávu a poslouchal už po sté, jak se lidé připravují na demonstraci proti pražské koalici, vyrazili jsme ven. Na silnicích bylo neuvěřitelné bahno, čehož sem si všiml, ještě než jsem vyšel ze dveří.

6.12.2010 v 22:09 | Karma: 8,78 | Přečteno: 1485x | Diskuse| Společnost

Eduard Málek

První kroky Nessie

Byl jeden pes a toho znala celá ves. To je začátek jedné naší písně. Našeho psa naštěstí nezná celá ves (celý Žižkov nebo celá Praha), ale v domě už o sobě vědět dal.

6.12.2010 v 16:22 | Karma: 4,20 | Přečteno: 305x | Diskuse| Společnost